.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متکی: سردادن شعار مدیریت جهانی در بحران مرغ؟
آنگاه که مردم کشور به واسطه برخی سوء تدبیرهای یک باره در التهاب مرغ و تخم مرغ خود قرار دارند، نمی‌توان ادعای مدیریت جهان را به صورت تکراری در منظر جهانیان تکرار کرد.
متکی: سردادن شعار مدیریت جهانی در بحران مرغ؟

شمال نيوز: وزیر سابق امور خارجه با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: در خصوص حضور در انتخابات پیش رو تصمیماتی را دارم که در آینده به مردم اعلام می‌کنم.
 
به گزارش شمال به نقل از تسنیم ، منوچهر متکی وزیر سابق امورخارجه چهارشنبه شب در جمع هواداران خود در حسینیه انصارالحسین مشهد به ارائه دیدگاه های مختلف در خصوص مسائل کشور پرداخت.
 
وی با تجلیل از حماسه حضور مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نیاز امروز کشور را تحلیل ابعاد مختلف نهضت امام(ره) و یادآوری آموزه‌ها و عبرت‌ها در کنار تجلیل‌ها و گرامیداشت آن ایام دانست.
 
وزیر سابق امور خارجه افزود: ضرورت نخست کشور در حوزه‌های مختلف، کارآمدی است.
 
متکی با بیان اینکه مردم ما در عصر ارتباطات سطح زندگی خود را نه با کشورهای توسعه یافته بلکه حتی با جوامع همگون مقایسه می‌کنند و احساس خوبی از مقایسه وضع خود با دیگر کشورها ندارند، افزود: به عنوان مسئول در وزارت خارجه سال‌ها در سفر به کشورهای  مختلف، دائما ذهنم درگیر تجربه حرکت کشورها در مسیر توسعه و پیشرفت در مقایسه با وضعیت خودمان بود.
 
وی در ادامه سخنانش با اشاره به استعدادها و غنای منابع در ایران وضع فعلی معیشت مردم را آزار دهنده خواند و گفت: کارآمدی به معنای تولید و تقویت چهار دسته سرمایه یعنی قدرت، ثروت، معرفت و منزلت در سطح ملی است و همه مسئولین باید در مراجعه باشد که آیا رفتارها و گفتارهایشان در راستای تقویت سرمایه‌های چهارگانه کارآمدی است یا خیر؟
 
این فعال سیاسی با تاکید بر بهره‌برداری از تجربه دنیا به برخی مسئولین توصیه کرد که از تجربه دیگران در مدیریت بحران استفاده کنند.
 
متکی با بیان اینکه امروز در زمینه توسعه دیگر بحثی در اصول و کلیات نیست و متاثر بر جزئیات و عملکردهاست، افزود : باید بجای اتخاذ رویکردهای هیجانی یا رمانتیک، باورها و بیانیه‌ها را به برنامه‌‌های توسعه‌ای مبدل کنیم.
 
وی تاکید کرد: آنگاه که مردم کشور به واسطه برخی سوء تدبیرهای یک باره در التهاب مرغ و تخم مرغ خود قرار دارند، نمی‌توان ادعای مدیریت جهان را به صورت تکراری در منظر جهانیان تکرار کرد.
 
نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه بیان داشت: مواجهه با دنیای امروز قاعده دارد. عرصه سیاست به مانند پارک عمومی نیست که هر کسی در آن قدم بزند و اظهارنظر کند.
 
متکی در پایان سخنانش با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، هدف از حضورش در مشهد را به قصد خلوت با امام هشتم (ع) و زیارت عنوان کرد و گفت که بزودی تصمیم خود در رابطه با ورود به انتخابات را به آگاهی مردم می‌رسانم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.